Nog twee weken

28 september 2013 - Vlaardingen, Nederland

Ik kan niet wachten tot ik mijn paspoort en andere papieren krijg. Ze zouden er nu elk moment kunnen zijn. Ik kom het niet laten en heb de reisorganisatie net toch maar een mail gestuurd.
Ben de laatste dagen toch al lekker bezig geweest met spulletjes kopen voor de reis. Zo hebben we daar: de ehboset (met eigen injectienaalden enzo, op aanraden van mijn collega's), een voederbak met een echte mesvorklepel, een mok, opblaas kussen (slaapt prima overigens), slaapzak laken (nog niet uitgeprobeerd), slotjes voor de rugzak, waterdichte zakken, ziplock zakjes, handdoek, niet te vergeten een platvink (met dank aan de kookvrienden van CCR brigade 11) en een zelfgemaakte kabel om de rugzak vast te leggen...... Volgens mij heb ik alles....... of toch nog wat vergeten?
Ach gelukkig heb ik nog even om alle checklisten zorgvuldig door te nemen ;-)

1. Tineke:
    29 september 2013
    He Vincent. Heb net je verhaal zitten lezen. Gaaf hoor Spannend allemaal. Ja het zal nu vast al gaan kriebelen. Een hele onderneming. Geniet nog even van het mooie Nederland. Ik ga je zeker volgen. Ga je nog zien. gr Tineke
  2. Jan Wielaart:
    1 oktober 2013
    Echt spannend nu, maar als ik je nog een tip mag geven, onderbroeken zijn ook wel handig, toch?
    weet je al hoe laat je vertrekt?
  3. Vincent Wielaart:
    1 oktober 2013
    Onderbroekken zijn niet nodig heb ik gehoord. Gewoon een zwembroek aan en die tijdens het douchen aanhouden toch. Wordt tie meteen mee gewassen ;-)
  4. Mark Weststrate:
    2 oktober 2013
    Komt toch nog wel wat bij kijken Vincent. Succes. Die hele fles Bushmills past uiteraard nooit in die platvink ! En slim van die zwembroek :-)