Geduld!! geen STRESS!!

1 oktober 2013 - Vlaardingen, Nederland

Vandaag toch nog maar even contact gehad met de reisorganisatie. WAAR BLIJVEN MIJN PAPIEREN!! .... STRESS & AGRESSI!! Het begint al goed. Er is nog een probleem met de trip in Moscow. Niet genoeg deelnemers dus 3 keuzen: samen met de andere reiziger bijbetalen, samen met de ander privé gids en bijbetalen, of zelf de stad verkennen. Als het samen kan doe ik dat (moet die ander ook wel willen). Hoor ik nog. Anders koop ik een gidsje en doe ik het zelf. Morgenochtend worden mijn papieren aangetekend gestuurd. Ik ben weer helemaal rustig ..... & ........... ZEN!! Hahaha valt allemaal niet mee zo'n reisje ;-) Krijg er steeds meer zin in. Alhoewel in zal het hier ook wel missen!

1. Mark Weststrate:
    2 oktober 2013
    Time flies hoor Vincent en nu 6 maanden om te ontstressen ! Goeie reis. Je ziet de foto's wel van de maaltijden als je fb bereik hebt onderweg :-)
  2. Jos Praat:
    Hi Vincent,

Moskou in je eentje is goed te doen hoor. Rond het Rode Plein liggen de meeste bezienswaardigheden en je kunt ter plekke een gids regelen. Als je de kans krijgt: maak een wandeling door Gorki-park: wanneer het heeft gevroren wordt daar massaal geschaatst.
    Er is ook een uitstekende metro en een taxichauffeur geeft voor een pakje Benson & Hedges extra gas als je dat wilt.
  3. Vincent Wielaart:
    2 oktober 2013
    @ Jos bedank voor de tip
    @ Mark ben nu al benieuwd naar de foto's! Ik zal wel alleen maar rijst eten ;-)