Het wachten is voorbij

4 oktober 2013

YEAAAAH!!! De zes maanden zijn begonnen. ......en de papieren zijn binnen. Ik mag ook Rusland, Mongolië en China in (foto's)

Gisteren de laatste dag op het werk. Met al mijn leuke collega's uit het team afgesloten met super gave workshops en een gezellige borrel. Suc6 in de komende maanden maar dat moet lukken met zoveel creativiteit en lol als in de workshops zag.
Daarna snel door voor een etentje en een voorstelling van Guido Weijers. Heb weer enorm gelachen.
Vanavond ook weer gezellig uit eten met vrienden en morgen eten bij pa.
De komende week ga ik ook nog even afkicken in de turnzaal bij Triade. Ff lekker nog een paar keer trainen.
Ik vind het toch een heel ander gevoel dan het afscheid nemen voor een vakantie. Dat neemt niet weg dat ik wel mega super veel zin in heb in de reis!!!!

1. Jan Wielaart:
    geweldig, voor je
  2. Dennis van Heemstede Obelt:
    Heel veel plezier

Dennis
  3. Erik Moti:
    9 oktober 2013
    Nog maar 2 dagen en oeps, mijn papieren zijn nog niet binnen. Ik ben bang dat ik niet mee kan :-(
    Maar ik weet zeker dat je toch wel heel veel plezier zal hebben. Geniet ervan en zet vooral je muziek niet te hard in de trein. De russische politie is niet zo 'aardig' als de nederlandse.